مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-15سياسي

لزوم راه اندازی موزه موسیقی گیلان/ آمادگی ارشاد جهت ساماندهی موسیقی خیابانی


معاون ارشاد اسلامی گیلان، با اشاره به سابقه گیلان در حوزه موسیقی، گفت: با همکاری شورای شهر و شهرداری رشت پیگیر راه اندازی موزه موسیقی استان گیلان هستیم.

- ایسنا/گیلان معاون ارشاد اسلامی گیلان، با اشاره به سابقه گیلان در حوزه موسیقی، گفت: با همکاری شورای شهر و شهرداری رشت پیگیر راه اندازی موزه موسیقی استان گیلان هستیم.

سید امیر مصباح در جلسه انجمن موسیقی استان گیلان با خبرنگاران، انجمن های هنری را مجموعه های غیر دولتی فعال در استان ها دانست و اظهار کرد: این انجمن ها در حوزه های تخصصی هنری فعالیت می کنند و شرح وظایف دارند.

وی مدیریت فرهنگی را بسیار پیچیده و پرچالش دانست و افزود: استان گیلان دارای سابقه خوبی در حوزه موسیقی است و لذا با همکاری شورای شهر و شهرداری رشت پیگیر راه اندازی موزه موسیقی استان گیلان هستیم.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر آثار تاریخی مربوط به موسیقی نواحی مختلف گیلان در موزه تهران نگهداری می شود، عنوان کرد: بسیاری از استان ها درصدد جذب این آثار فرهنگی و هنری هستند و لذا باید اهتمام لازم جهت بازگردادن این آثار به استان وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی موزه موسیقی گیلان/ آمادگی ارشاد جهت ساماندهی موسیقی خیابانی

لزوم راه اندازی موزه موسیقی گیلان/ آمادگی ارشاد جهت ساماندهی موسیقی خیابانی